אודות עמותת ידידי מרכז רפואי צפון

עמותת ידידי מרכז רפואי צפון היא קבוצה ייחודית של אנשי עשיה וחזון, מהארץ והעולם, המאוחדים להביא בשורה של בריאות טובה ואיכות חיים לאזור. הקבוצה פועלת במישורים שונים, ובעיקרם גיוס משאבים ותמיכה במרכז רפואי צפון.

דבר היו"ר זהרה דוידאי

"לפני למעלה מ-15 שנה הייתה לי הזכות להכיר את מרכז רפואי צפון. כבר במפגש הראשון נחשפתי למרכז רפואי יוצא דופן – שילוב מיוחד של מקצוענות ומחויבות אישית עמוקה של סגל המרכז הרפואי לקהל המטופלים. רק לאחר שחברתי למרכז הרפואי ולקהילה הסובבת אותו הבנתי הלכה למעשה את עומק הפערים באחוזי התחלואה ושרותי הרפואה בין הפריפריה למרכז הארץ, ואת כמות האתגרים איתם מתמודדים נותני שרותי הבריאות בצפון. מאז ועד היום אני מלווה את מרכז רפואי צפון מתוך אמונה עמוקה ששירותי בריאות טובים יובילו לאיכות חיים טובה ויקדמו את האזור כולו לשגשוג ולצמיחה. אני גאה בהישגים הרבים של עמותת הידידים לאורך השנים ומזמינה אתכם להצטרף אלי להובלת מהפכת הבריאות בצפון"

דבר המנכ"ל ד"ר דינה קגן

" כילידת הצפון, ותושבת המקום בהווה, אני מלווה את התפתחות האזור שלנו לאורך כל שנות חיי, הן מקרוב והן מרחוק. מזה למעלה מעשר שנים אני מקדישה את חיי המקצועיים והאישיים לקידום ופיתוח הגליל ולגישור על הפערים הקיימים בין צפון למרכז. אני מאמינה שיש לנו כאן בצפון הזדמנות ייחודית לצמיחתה של חברה רב-גוונית, הפועלת יחד, אחד למען השני, לקידום מצוינות, לצד שמירה ערכיות בכל המובנים. שירותי בריאות טובים, העומדים בחזית הרפואה הינם תנאי בסיסי לפיתוחה ורווחתה של קהילה כזו. אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו לעשייה חשובה למען תושבי הצפון ולמען כולנו"

ועד מנהל:

מוטי דותן

תושב כפר חיטים, נשוי לפנינה וסב ל11 נכדים, ראש המועצה אזורית הגליל התחתון לשעבר. מוטי משמש כויו״ר רשות ניקוז ונחלים כנרת וכיו״ר חברת ״קדימה מדע- World Ort" (הזרוע הביצועית של אורט העולמי בישראל). כמו כן, חבר בוועד המנהל במכללת אורט בראודה בכרמיאל ובוועד המנהל בכפר נהר הירדן (כפר נופש לילדים חולים במחלות מסכנות חיים) שהיה שותף בהקמתו.

יאסר אמארה

תושב כפר כנא, נשוי לסוהא ואב לארבעה. טייס מסוקים, איש עסקים ויזם. בעלים של מתחם ותחנת דלק משתלת בית חי. "תמיד האמנתי בעסקים בהקשר החברתי, על מנת לחיות בחברה בריאה. האג'נדה החברתית שלי היא לפעול לגיוס המשאבים הנדרשים לתמיכה במערכת הבריאות ולמערכת התמיכה החברתית".

קובי ורדי

יו"ר ובעלים של קבוצת הביטוח קמפוליסה, יליד טבריה דור שביעי, אב לארבעה ילדים וסבא לשני נכדים. פעיל מרכזי במועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח בישראל וחבר במועדון בכירי סוכני הביטוח בעולם MDRT. מזה כ – 28 שנים קובי משמש בהתנדבות מלאה בתפקיד יו"ר האגודה למען החייל בסניף טבריה, הגליל התחתון.

עו"ד בני קריתי

נשוי לדנה ואב לחמישה. כיהן כראש עיריית טבריה בין השנים 1998-2003 נווט בדרגת אלוף-משנה בדימוס. חבר בוועד המנהל של הקרן לפיתוח טבריה, יזם והקים את קרן ילדי ישראל.

אהובה שחור

תושבת שדמות דבורה,
אהובה כיהנה כמנכ"לית ביטוח לאומי צפון וכיו"ר שותפות סובב כנרת. חברה בהנהלת מועצת גליל תחתון ובמליאת המועצה. סבתא גאה ל-6 נכדים.

ראלי ראובני

תושבת אשדות יעקב איחוד